.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام نتایج واگذاری پرسپولیس و استقلال
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان تاکید دارد که باید خصوصی سازی ورزش در کشور مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش شمال نیوز، امیررضا خادم شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل تصریح کرد: خصوصی سازی زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات ورزش کشور است.
وی با اشاره به برخی نارسایی ها در فرایند خصوصی سازی اضافه کرد: اینکه حمایت برخی مدیران از خصوصی سازی منفی تلقی می شود، صحیح نیست.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان استان تاکید دارد که بر اساس بررسی ها خصوصی سازی حلال مشکلات بوده و امید می رود با عملیاتی شدن بتواند به رشد ورزش کشور کمک کند.

خادم در خصوص نتایج مزایده واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ارائه سه پیشنهاد برای تیم پرسپولیس و دو پیشنهاد به تیم استقلال در دور چهارم اشاره کرد.

وی با تاکید به بررسی پیشنهادات افزود: به دنبال این هستیم تا بخش خصوصی قدر و توانمند حامیان این تیم باشند و بر اساس بررسی پرونده ها یکشنبه هفته آینده نتایج نهایی واگذاری اعلام خواهد شد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهاراتی مبنی بر مخالفت وزیر ورزش با واگذاری باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان در واگذاری قطعی دخالتی ندارد.

خادم در خصوص مطالبه استان ها مبنی بر احداث ساختمان های جدید با هدف بهره برداری هیئت ها، افزود: اجرای این مهم خارج از توان مالی وزارت ورزش است.

وی همچنین در خصوص برنامه های وزارت ورزش برای حوزه جوانان افزود: متاسفانه حوزه جوانان در اغلب مواقع مورد بی توجهی بوده است.

این مسئول با یادآوری اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی سال گذشته این حوزه اضافه کرد: به منظور محدودیت اعتبارات ضروری است سمن ها و انجمن های مردم نهاد مورد توجه قرار گیرند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.285 seconds.